söndag, augusti 28, 2011

Yes

Jag kom ut på en PW i alla fall.
Första kilometern går alltid långsamast, undra ifall det är för att jag inte är varm då?!? Kanske ska börja med att gå ett tag som uppvärmning.
Var ju inte så motiverad på att gå men när jag väl var igång så sa jag till mig själv efter andra kilometern att ifall den tredje kilometern är över 10 min så får jag gå tills jag kommer under tio. Runkeeper rösten säger 10:10 när jag gått 3 km. Jaha sagt och gjort var jag tvungen att öka lite och gick 4e på 9.15. Så idag gick jag 4,1 km på tiden 40:27.
1a på 10:24, 2a ¨på 9:33, 3e på 10:10 och 4e på 9:15
Med rätt motivation och med rätt fokus går det ju faktiskt att få ut lite mer av träningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är vännen !!! :)
Du får gärna skicka över lite styrka, ork & framför allt motivationen till mig ! KRAM Maria.

Madde J sa...

Du är verkligen duktig och målmedveten vännen! Jag ska försöka komma igång igen jag också, helt enkelt komma igång och gå igen när de två äldsta är i skolan/förskolan...sen ska jag börja stepup-träning igen, ser verkligen fram emot det, får se vad kroppen säger om det :-) Kramar i massor

Ulrika sa...

Jättebra! Bra regel du kom upp med där! Sånt där sporrar mycket och så ser du vad du verkligen kan klara av!