måndag, augusti 08, 2011

Lämnar Sverige

Avslutar föräldraledigheten med att åka till Gran Canaria över nyår. Fs mamma och syster är där över jul och nyår och vi
ansluter den 28e och åker hem 4/1. Jag har aldrig varit där så det blir superkul. Flygresan tar 6 timmar vilket jag blev lite förvånad över.
Kändes tungt att ha E i famnen så länge så vi bokade egen stol till henne.

Tror att jag skrivit att jag bokat en resa med jobbet till Madrid helgen 27e aug. En resa som bokades typ i mars och då tänkte jag att inte ammar jag så länge... Nu börjar datumet närma sig och jag ammar fortfarande två ggr dagtid och två ggr nattetid. E tar fortfarande bara flaskan när det är vatten i den så jag måste sätta ner foten nästa vecka om hur jag gör. Lutar åt att jag inte åker, känns tråkigt men Madrid står ju kvar och E är ju bara liten en gång så hon styr ju.

Har två andra upplevelser att se fram emot istället i höst, fick en trevlig födelsedagspresent från Sussie och Bettan igår. Ladies Night den 21a oktober med dom i Linköping. Riktigt riktigt kul.

Sedan ska jag och Sara åka till Sthlm en dag i höst och shoppa nya kläder när vi nått målvikten.
Känns som att hösten kommer rusa fram.

Vi är kvar på ön och njuter av perfekt väder och trevligt sällskap. Det är medeltidsveckan på ön nu så massor av fina utstyrslar att titta på.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: