onsdag, augusti 24, 2011

Jobbar

Kunskapsuppdaterar mig. Tydligen måste jag göra den årliga kunskapsuppdateringen för min licens trots att jag är föräldraledig. Om jag inte gör den tappar jag licensen, HJÄLP. Detta får ju inte ske då jag verkligen la ner massa tid för att ta den.
Sedan har Trygg Liv också en kunskapsuppdatering.
Var klar med Swedsec kunskapsuppdateringen igår och tar nu tag i TLs utbildning. Jag ska vara klar sista augusti så det är väl dags nu.

Snart är det dags för babysim, första tillfället av 8 denna termin.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Har totalt släppt börsen (nästan i alla fall)och jobbet nu när jag är hemma så det tar lite tid att koppla på hjärnan igen :)

Madde J sa...

Själv känner jag mig väldigt stressad över allt nytt inom skolan som alla lärare går igenom nu medan jag är hemma...alla nya kursplaner, betyg etc...Jag har till och med funderat på att börja tidigare än tänkt för att det inte ska bli en så lång uppförsbacke när jag börjar...Hoppas det går bra med dina kunskapsuppdateringar. Kram