torsdag, augusti 11, 2011

Skor

En ny värld har öppnat sig precis. Surfar runt lite för att Ella behöver ett par skor att ha nu när kylan börjar komma. Gillar Ellos hemsida dels för att de har massor av olika märken och att det alltid kommer massvis av rabattkuponger hem till mig. Inte för att jag använt någon kupong men ändå :). Jag kikar mest runt på hemsidan men kommer aldrig till skott att handla.
Men ärligt 299 kr för ett par skor? Men coola var dom, kika här!
Får surfa vidare och se ifall jag ser några andra. Hur fort växer ett par bebisfötter egentligen?

Idag slog vi till...äntligen har vi hittat byrån som vi ska ha i hallen. Som vi har letat. Antingen har hyllan varit för lång, för djup, för dyr eller för ful. Men nu så...
Den kommer på onsdag. Bild kommer sedan. Finns i katalogen på sid 12 men vi ska ha den vita.
Nu hoppas jag på att vi får bort alla saker som idag hamnar i köket för att vi inte har någon klok möbel i hallen att använda. Tänkte även köka till några korgar så kan vi förvara mössor, halsdukar, hanskar och dylikt i dessa.

Inga kommentarer: