tisdag, augusti 16, 2011

Rutiner igen

Fredrik har börjat jobba och alla rutiner är tillbaka. Skönt på sitt sätt men trist att han inte är hemma varje dag med mig och Ella.
Matrutinen är tillbaka och jag håller den strikt. Har bestämt mig för att hålla den strikt hela augusti och att även träna mer och hårdare under augusti. Varför? jo för att se vad jag får för resultat. Såklart är 2 veckor för kort tid men kul att se hur kroppen reagerar.
Tyvärr sket det sig med träningen idag. Har haft tokkramp i magen under hela eftermiddagen, t o m så ont att jag fick ta en Alvedon. Hoppas att det är träningsvärk efter PW i söndags och styrkepasset igår. Nu med en Alvedon i kroppen är värken borta, skönt!

Lämnade återbud till Madrid igår, trist men så är det. Har en tjejkväll att se framemot i oktober då jag ska på Ladies Night. Sedan när jag slutat amma eller när Ella tar flaskan eller är så stor att det räcker med vatten då ska jag dra med mig några mammor och åka någonstan och bo på hotell. Spa låter trevligt i mina öron :)

Inga kommentarer: