tisdag, augusti 30, 2011

Rekord

PWn med bästa tiden idag. Blev "bara" 3 km då t o m första km var under 10 min :)
Stod emot äppelkakan på fikat idag också...fokus är satt på fredag då jag får min godispåse :)
Blir inga fler PW denna vecka då Fredrik är borta varje kväll resterande vecka och på fredag morgon åker han till Berlin.
Babyvakten räcker i o f s till grannen men det känns lite fel.
Fokus blir istället på plankan och styrkeövningar.

Jag har haft en bra start på träningen denna vecka och Ella har börjat sova gott :) Hon somnar vid 17-18 tiden för natten. Har de senaste tre dagarna vaknat senare och senare, 01, 03 och igår kl 04. Jag ammar, vi somnar om och sedan kliver vi upp vid 06.30. Kanske sover hon hela natten snart. Känns å andra sidan helt ok att amma en gång nattetid.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: