söndag, augusti 14, 2011

S Ö N D A G

Min syster Cecilia och hennes Patrik kom till oss fredag kväll och stannade tills idag. De skulle på bröllop i Åtvidaberg och då passade det ju perfekt att sova över hos oss.
Så fina så fina.















Det blir ingen förändring i köket. Fredrik kikade idag bakom golvtäckskyddet av skänken och ser att de inte lagt golvet hela vägen in. Hur kan man göra så??
Det blir för stort projekt just nu att byta golvet så vi hoppar förändringen.













Just nu ska det käkas på allt. Denna fina bok fick Ella av Cecilia och Patrik.

















Jag sa till Fredrik igår att när syrran och Patrik åkt ska jag komma ut på en Powerwalk, se till att jag gör det. Efter de hade åkt tog vi en sväng till IKEA för att kolla vad nya lådfronter kostade men nu kan vi ju skippa det. Hur som helst efter att jag nattat Ella sa Fredrik att nu kan du gå ut och gå. Jag svarade nej jag går imorgon istället, jag har ju gjort plankan och det ser ut att bli regn. Han sa NEJ nu går du ut, skorna står i hallen och jag har gjort en spellista till dig i mobilen som du kan lyssna på. Han är ju helt underbar min kära man, helt underbar.
Använde även hans app RunKeeper så nu vet jag följande;
Gick 3,03 km på tiden 29:21, första kilometern på 9,25 andra på 9,21 och tredje på 10,14.
Ska maila min PT ikväll och fråga om det var ok. Ärligt så kunde jag inte gå fortare för det var jobbigt. Brände 188 cal enligt RunKeeper, om det är bra eller dåligt har jag ingen aning om. Känner att jag vet väldigt lite om just caloriförbränning. Har en pulsklocka som jag funderar på ifall jag ska ta på mig nästa gång, men vad är då en bra puls att hålla. Ska fråga PTn, eller Eric du vet nog även detta.
Känns så innerligt bra nu efteråt att jag kom ut på en promenad. Springa får jag inte då jag är för dåligt tränad för det.



Inga kommentarer: