söndag, augusti 21, 2011

Söndag

Idag har varit en sådan där perfekt söndag då vi gjort massor av saker utan att det känts jobbigt. Vi började dagen med en härlig frukost vid 7, Ella hade då sovit 12 h :)
Sedan när hon tog sin förmiddagslur vid 9 begav jag mig ut på en Powerwalk och Fredrik begav sig ut i trädgården för att plocka äpplen.

När Ella vaknade tog vi en sväng till Tornby och åt lunch och jag passade på att prova ut en ny BH och en ny sport BH. Då det var ett bra tag sedan jag tränade insåg jag att de jag har har verkligen gjort sitt. Men hjälp jag hade förträngt vad dyrt det är med BHar.
Hittade även ett par nya skor :)

Vi var hemma omkring 14 och då var det dags för mellanmål och vi tog hand om alla äpplen. Nu har vi nio burkar äppelmos i frysen. Passar perfekt då jag äter äppelmos till gröten varje morgon.













En maskin är tvättad och jag har håller nu på att lägga ut två annonser på Tradera. Lite höstrensning väntar, ut med gamalt in med nytt :)

Jultidningar har vi också beställt...lite tidigt tycker jag nog men två försäljare har redan knackat på dörren idag.








Inga kommentarer: