torsdag, augusti 25, 2011

Starta eget

Ella bestämde sig idag för att klockan 04.30 var det morgon och hon var pigg. Inte så konstigt kanske då hon igår somnade klockan 16.30 för natten. Nu har jag lagt henne igen :). Får se hur länge förmiddagsluren blir idag. Hon kändes lite varm men det kan hon ibland göra dagen efter babysimmet, tror att det är rätt ansträngade för dom små. Massa intryck och bassängen är väl jättestor för henne. Vi klev inte upp 04.30 utan hon fick ligga mellan mig och Fredrik till kl 05.30. Det hade nog egentligen varit bäst att kliva upp då ingen av oss tre fick sova den timmen. Ella gillar kuddar och hon ska till varje pris dra av örngottet på alla kuddarna i sägen, det spelar liksom ingen roll ifall någon har huvudet på kudden. Hon ska bara ha kudden :)

Tillbaka till bloggrubriken. Har i omgångar haft funderingar på att starta eget, då vid sidan om mitt jobb. Typ en webshop kanske. Frågan är bara vad ska jag sälja :)
Denna fråga kom upp i huvudet igen imorse när jag låg vaken. Nu några timmar senare när jag hunnit gå igenom alla ideér och när jag har landat inser jag att nej inte just nu :)

Torsdag idag och snart helg. Idag blir det öppna förskolan för oss efter lunch. Till helgen blir det en efterlängtad träff med Johanna, Putte & Sara. Får se ifall lunchen blir hos oss eller i Nyköping. Sedan är det väl även dags att ta tag i att göra höst ute då Fredrik är bortrest nästa helg och helgen därefter är vi i Stockholm. Min ena syster har köpt lägenhet i Stockholm och flyttar in den 9e och då ska mamma och pappa ner och då passar vi på att åka upp och träffa hela gänget. Lägenheten ligger i Midsommarkransen och jag hann se den på hemnet och den såg verkligen supermysig ut. Ritning över lägenheten hittar ni här.

Inga kommentarer: