fredag, september 09, 2011

Snart...

...väldigt snart får jag öppna godispåsen. Ska bara äta middag först.
Idag var det ju vägning, lite nervös var jag med tanke på förra veckan :), Vågen var snäll minus 0,7 sedan förra veckan och med uppgången minus 0,3 på två veckor. Helt ok, nu är jag på banan igen. Träning denna vecka har inte gått bra :( men maten har jag hållit. Inga PWn alls, illa illa.
Idag är sista dagen på min PT online månad två och tänker fortsätta en månad till. Kommer inte börja rapportera förrän jag fått ett nytt träningsupplägg. Tycker inte alls att hon varit värd pengarna denna månad då jag inte fått så mycket coachning.
Efter tre månader kör jag nog själv och känner jag att jag faller tillbaka så hoppar jag på igen efter årsskiftet. Det kommer bli en utmaning att äta rätt när jag börjar jobba men det är ett tag kvar till dess och vi tar det då.

Inga kommentarer: