fredag, september 30, 2011

F R E D A G

Men vart tog solen vägen. Det skulle ju vara sommarvärme idag, termometern visar 14 grader och det regnar ute. Jag ska idag in till stan för att luncha med en vän och passar såklart på att köpa fredagsgodiset :). Lite andra ärenden har jag också.
Tack Tina för tipset om korgen i vagnen, Ella känns stadig nu men det hade varit ett bra alternativ tidigare.
Nu börjar hon verkligen bli rörlig, hittade henne imorse fast i spjälsängen. Hon låg på tvärsen med båda benen utanför, hon vaknade upp med ett skrik, förstår det. Det är väl nackdelen med att ha spjälsäng. (Tina vet att ni inte haft det till någon av barnen)
Natten har varit superbra, bara för att jag klagade lite häromdagen. Ella somnade kl 18, jag ammade kl 01.30 och hon vaknade kl 07. Sedan hade hon enorm aptit till frukost, blev t o m arg när Fredrik tog av henne haklappen så den åkte på igen och hon fick ytterligare en smörgås med leverpastej och den åt hon upp :)

Har inte skrivit så mycket om min träning på senaste tiden och det är nog för att jag hamnat lite i en svacka. Känner igen mig så väl i detta att när jag fått lite resultat på vågen så slutar jag kämpa och motivationen minskar. Nu har jag tagit några dagar och rett ut mina tankar så nu är jag på banan igen. Som tur är väl att trots att jag tappat maten lite och att jag inte tränat duktigt på ett tag så släppoer jag inte allt. Vikten har verkligen jojat de senaste veckorna och det är väl bara att blicka framåt och fokusera på målet som jag satt till sista oktober.

Inga kommentarer: