måndag, september 05, 2011

Låg

Precis vad jag behövde läsa på PTns blogg idag när jag inte är riktigt på topp. Känner mig låg och sårbar. Tur att vi inte har godis hemma och tur att jag redan vet vad det blir för lunch då jag har mammorna här. Nedan text gör att jag ikväll tar med eget bröd till fikat.
Ikväll ska jag iväg på mysfika, lämnar Ella hemma med Fredrik. Det blir första gången jag är utan henne en hel kväll. Dagtid har jag ju åkt iväg men inte i samband med läggdags. Spännande :)
Det är nog sunt att komma iväg lite :) har å andra sidan inget problem med att umgås med henne hela dagarna :)

Du kan inte säga att du jobbade som en gris en hel vecka, det blev inga resultat när du vägde dig och att en heeel veckas träning blev förgäves. Nej, inget är förgäves! Träning och bra kost är aldrig förgäves. Det är bara att kroppen lever sitt eget liv ibland.

Men who is in control?

Fortsätt jobba som en arbetsmyra och till slut blir det en stor förändring. Om du inte gått ner på en vecka- se istället på vad som hände på en månad! Varför mäter vi allt i veckor? Och sen kom ihåg- vi pratar om livslång satsning, inte fram till nästa fredag.

Börja se the big picture!

1 kommentar:

Sara sa...

Stor kram med inspiration och styrka till dig!

Du har varit jätteduktig ända sedan start och är det fortfarande. Glöm inte vad du redan har åstadkommit! Prova de där byxorna igen och titta på dina startbilder och jämför med var du är idag.

Dessutom är det helt din förtjänst att jag kom igång och du har stor del i att jag har lyckats så bra jag har hittills. Ta åt dig ära för det också! Varje hg jag går ner, är en framgång också för dig, för det är din förändring som har varit min största inspiration!

KRAM