fredag, september 02, 2011

Höst

Åkpåsen till vagnen är nu framtagen. Bara 8 grader imorse.
Löven börjar falla och igår kom det en hagelskur.
Jag gillar hösten och känner mig redo för den.





Ser att sommarsufletten är på och får väl byta den snart också. Väntar lite till, tills blåsten kommer. Ella gillar att se ut på sidorna och det gör hon inte med den andra.

Vågen var inte snäll mot mig idag. Upp 0,4 :( trist då jag tränat mycket och inget fusk gällande kosten. Första gången jag går upp i vikt sedan starten 1/6 så det är väl ok.
Får se vad måtten säger ikväll.

Blir en lugn dag. Ella hade 29,2 igår kväll kl 22, hon fick Panodil och imorse hade hon 37,6. Får se åt vilket håll det går idag.
En trip till Maxi är ett måste för att köpa lite mat så det blir i alla fall lite frisk luft.

Fredrik har nu landat i Berlin och hoppas hoppas att mässan är så bra som den ser ut på papper.
Hoppas också att han hittar någon kul pryl att köpa :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Ulrika sa...

0,4 är med stor säkerhet bara vatten. Man kan skifta en del bara med vatten och hormonerna styr en del av det där. Fundera över vilken tid på månaden det är och om du kan se ett mönster över flera månader. Deppa inte över det där, nästa vägning blir säkert åt rätt håll!