onsdag, september 28, 2011

Onsdag redan


Snart är det helg igen vilket jag ser framemot.

Resan till Umeå gick bra och vistelsen där var kanonbra, som alltid. Mysigt med tjejmiddag i fredags, gör sådan på tok för sällan, varför är det så? Trevlig fika i lördags och en massa mys med mamma och pappa.


Idag har vi varit på simmet och riktigt kul att se att Ella gillar att plaska och bli kastad runt och upp och ner i vattnet :)


Ellas nys höstoverall hade kommit när vi kom hem och den invigdes idag. Strl 80 så den är lite stor men funkar fint ändå.






Snart en kaffe och njuta av det nya numret av Elle mat & vin. Har sagt det tidigare, är ni inte prenumerant bli. Perfekt julklapp också. Julklappar kan man väl snart börja köpa? det är ju inte alls lång tid kvar. Jag älskar att köpa julklappar. I år kommer det ju finnas en liten skrutt att köpa till också, syftar på syrrans lilla bebis som snart väldigt snart kommer säga hej till världen.

Undra ifall vi ska ha tomte i år?


2 kommentarer:

Madde J sa...

Fin overall! Jag älskar också att köpa julklappar och har redan börjat :-) Klart ni måste ha tomte :-) kramar

Johanna sa...

jag har redan börjat med julklapparna jag....