torsdag, september 08, 2011

Hmmm

Funderar på ifall jag ska ha kvar bloggen. Tycker det är väldigt kul och skönt att få skriva av sig lite. Det finns några nackdelar och den största är att jag pratar mindre med några av mina vänner. Förstår för det är ju enklare att kika på bloggen vad jag gör då jag uppdaterar den typ varje dag. Ska fundera ett litet tag till.

Får ju min godispåse imorgon men kommer inte vara på stan imorgon och förra veckan fick jag äta godis från ICA Maxi och kunde lika gärna låtit bli att äta.
Var på stan idag och passade då på att köpa lösgodis från världens bästa godisbutik, Karamello.
Bad dom slå in påsen för annars kommer jag äta upp den idag :) Funkar faktiskt på mig men en öppen godispåse hade varit slut ikväll :)



Imorgon vägning och vill inte riskera att godiset ska förstöra.

Berömde tjejen i kassan för fina naglar och frågade ifall hon gjorde dom i stan och det gjorde hon. Nu har jag fått namnet på tjejen och ska boka tid. 300 kr tog hon bara, helt otroligt! Jobbade även helger och tidiga morgnar vilket passar mitt liv perfekt just nu när jag är ledig och Fredrik jobbar.

Var hemma hos en kollega i måndags på mysfika och efter det fick jag inspiration till att göra om lite hemma. Beställde några väggord som ska pigga upp lite och så ska jag ta tag i att hitta nya hissgardiner till övervåningen.

2 kommentarer:

Sara sa...

åhh, men jag gillar ju din blogg!

Johanna sa...

JA. Du MÅSTE ha kvar bloggen. Så är det bara.