måndag, september 12, 2011

Skojsig helg

Vilken kalashelg som nu är tillända. En lördag som spenderades med massa mys. Igen blir jag överraskad över vad färg kan göra. En vit vägg målades vit, eller en tidigare vit vägg nu grå målades vit och Anna och Thom fick ett nytt rum. Lägenheten kändes väldigt välkomnande när man klev in i hallen, högt i tak, ljusa färger, hörnlägenhet och vid ett lummigt läge. Där skulle jag kunna bo. Fick världsgo sushi till lunch och det är bara att inse att det är lite sorgsligt att familjen bor så långt bort. Lär väl bli ännu jobbigare när jag blir moster...

Som tidigare inlägg visar hade jag extra energi igår och vi fortsatte med att plocka in utemöblerna på baksidan in till uterummet och nu har vi en soffgrupp där och bordet monterades ihop.


Klockan 18 kom en kollega förbi och vi samåkte till en annan kollega för klädshopping. Har en kollega som har en syster som driver butik uppe i Stockholm och då och då tar hon med sig massa kläder hem som vi lantisar :) får möjlighet att köpa, det är rea kläder och en fantastisk rea. Jag hittade ett par coola svarta byxor och fem överdelar. Mycket mycket nöjd med mina fynd. Det är många märken som jag inte tidigare kommit i kontakt med förrän dessa träffar. Förmodligen för att där de säljs dit går inte jag, ordinarie pris är för dyrt.

Lägger ut lite bilde så att ni får se :)


Idag blir det mammaträff hos en av tjejerna i Berg, precis lagomt en mörk och regnig måndag.


Btw Ella sov precis som vanligt i sin säng i sitt rum. Jag sov som en prinsessa och känner mig riktigt utvilad idag.








1 kommentar:

Vendela sa...

Hejsan,
Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela