torsdag, september 08, 2011

Dåligt

Jag som väldigt sällan har ont. Nu har jag ont i ryggen och magen samtidigt :(
Det kom igår eftermidddag. Så illa att jag satte Ella på golvet och la mig i soffan brevid.
Gick upp vid tre imorse och tog en Alvedon men inte är det bättre nu.
Får försöka att inte bära Ella så mycket idag. Idag blir det lunch med min kollega som har mitt vikariat.
Sedan ska jag in på Synsam och göra ett nytt försök att hitta nya glasögon...3e gången gillt.

Längtar till helgen då vi ska till Sthlm på lördag och hjälpa Anna och Thom att flytta och mamma och pappa är där också.
Vi åker bara över dagen då Ella har börjat sova dåligt på nätterna och då känns det meningslöst att bo på hotell och betala dyrt för det när vi ändå inte får sova. Dessutom sover hon kanonbra i bilstolen.
På söndag bli det klädshopping, min kollega har en syster som har butik i Sthlm och hon har fått med sig en kartong hem, reavaror. Har tidigare hittat fina saker vid dessa tillfällen så hoppas så även denna gång.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: