tisdag, juni 07, 2011

Träning

Får mitt träningsprogram på torsdag och jag väntar med spänning på det. I helgen hade vi Fs kollega K här och vi pratade lite om träning och kost och han gav detta tips.
Yogamattan är typ 70% billigare på Rusta mot Intersport, exakt samma matta men Rusta har bara en färg att välja på :)
Kettlebells är bäst att köpa på Intersport för de är jämnast undertill. Stadium är absolut dyrast. Nu vet ni detta :)

Har mailat min PT idag och bett om en lista på vilka träningsredskap jag måste inhandla för att kunna träna hemma. Hoppas att jag får listan imorgon förmiddag så att jag kan ut och shoppa. Det skulle regna imorgon så perfekt dag för shopping.

Idag blev min lunchdate inställd, skulle lunchat med en kollega men hon är hemma med sjukt barn. Tar istället en promenad tillsammans med grannen till Flygvapenmuséet och vi äter lunch där. Hoppas att vi klarar oss ifrån åskvädret som ska dra in, vi får väl ta bussen hem i sådana fall.

Inga kommentarer: