söndag, juni 26, 2011

Alldeles underbart

Midsommar blev precis så underbar som jag ville att den skulle bli. Vi åkte i torsdags upp till syrran och Patrik och fick se deras fina nya lägenhet. Den kändes riktigt hemtrevlig och hade bra planlösning.
Fredagen spenderades i Bjursås där vi besökte den årliga "festen" med spelmän, folkdräkter, resning av stång och ringdans. Det blev en mysig dag med sill lunch, jordgubbar till fikat och såklart grillat till kvällen. Det årliga kubbspelet hann vi också med, detta år med evighetsregler men tillslut avgjordes det typ 23.00 efter några pauser :)
Vi sov över i Bjursås och lördagen spenderades även där, mysigt mysigt. Vi hann med en sväng till Lager 157 med Scorett outlet och Bubbleroom outlet. Jag hittade inget denna gång men F hittade en Bondelid tröja och E ett par Lundmyr strumpor :)
Vi ska ju snart till Bryssel där det är storrea och jag hoppas på att finna lite härliga plagg där.
Vi åkte hem lite tidigare än tänkt och kom hem igår vid 22 tiden. Jag kände mig så trött efter två nätter med lite sömn så jag orkade helt enkelt inte ladda om på lördag kväll.
Det har idag varit en härlig dag med sovmorgon och strålande sol.

Inga kommentarer: