tisdag, juni 28, 2011

Lessnade ur...

...helt på två saker igår. Den första är att fönstrena är så skitiga. Känner att jag vill göra andra saker än att putsa fönster och dom måste verkligen putsas innan Fredriks 40-års fest i sommar. Sagt och gjort slog jag upp lokaltidningen igår och ringde på en annons. Imorgon kl 08.00 kommer en person och putsar fönstrena. Så enkelt fixat :)
Den andra saken är att jag håller på bli tokig på min Iphone, batteriet har blivit värdelöst. Den laddar ur sig på typ en halv dag. Ett nytt batteri är billigt men det går inte att byta själv utan telefonen måste lämnas in och då kostar det säkert 1 000 kr. Sagt och gjort åkte jag till Telenorbutiken igår och nu har jag en vit fin Iphone 4 :)
Har haft 3an i två år så det gick bra att förlänga abonnemanget.

2 kommentarer:

Anna MK sa...

Du verkar ha gott om pengar! Berätta gärna din hemlighet hur du får föräldrapenningen att räcka så där långt;)
Hur mycket kostade fönsterputsen? (Tänkte så att jag vet vad jag ska kräva i betalning av J nästa gång jag gör det.)

Kram

Pernilla sa...

Det går bra nu...(här tyckte F att jag skulle sluta skriva :) ) kreditkort är hemligheten. Skämt å sido :) Föräldrapenningen räcker inte särskilt långt, tar bara ut tre dagar, utan det tas från sparkontot. Vi fick ju inte E på ett kick så hann sätta undan lite pengar under tiden. Då var det goda tider med två heltidslöner och billigt boende. Kram