måndag, juni 20, 2011

Bilder från helgen

Gillar verkligen min kamera och att använda den. Det blir inte de bästa bilderna men det är i alla fall en bild. Sedan älskar jag verkligen Photoshop Elements. Önskar ibland bara att jag hade lite fler timmar per dag att hinna lära mig programmet ännu bättre. Det finns massvis av enkla snabba förbättringsknappar som t ex borttag av röda ögon, konvertera till svart vit och förbättra ljusnivåerna.
I stortsett alla bilder jag lägger ut på bloggen är förbättrade lite. Jag beskär i stort sett alla bilder och förbättrar även ljusnivårena på alla bilderna. Det är så enkelt och varför inte använda verktygen då.




Premiärtur!

Leksakerna var roligare än
att röra fötterna :) samt att hon
är lite lite kort än, får vänta ett
tag till.














































1 kommentar:

Madde J sa...

Oskar har också precis premiärsuttit i gåstolen, förstod inte riktigt vad han skulle göra med fötterna, men det gick ju att smaka på alla leksaker :-) Kramar