onsdag, juni 15, 2011

Lite allt möjligt

Var hos frissan igår och håret jag tappat börjar växa ut, yes! Tycker också att jag inte tappar lika mycket hår som tidigare.
Igår fick jag också klart med Fs födelsedagspresent. Älskar att köpa presenter men när någon fyller jämnt är det lite ju lite extra speciellt, och speciellt när det är Fredrik. Tror att han kommer bli nöjd, jag blev i alla fall det :)
Idag har vi BVC men i övrigt lugnt, skönt då alla andra dagar denna vecka är uppbokade med saker. Ella har haft en period då hon inte vill sova i vagnen ute utan hellre i sängen inne. Eller jag vet ju egentligen inte ifall det är så men hon somnar i alla fall fortare i sängen, typ direkt medans i vagnen kan hon ligga vagen i 20 min. Idag la jag henne i vagnen då jag kände behov av att dammsuga. Jag la henne i vagnen, behöll dörren öppen, dammsugade nedervåningen och när jag var klar sov hon...och hon sover ännu :)
Bra att hon sover innan BVC då det är vaccinationsdags idag.

Har tokträningsvärk i magen idag, jag körde styrkepasset igår kväll och tänkte att jag skulle göra vare lyft och varje böj ordentligt, känns megamycket i magen idag. Var t o m tvungen att ta en alvedon. Har aldrig någonsin kännt att det skulle vara roligt att ställa sig på vågen men det gör jag nu, längtar till fredag. Lite knasig måste jag allt vara.
Igår kväll lyxade vi till det glass till jordgubbarna och kiwin. En av de fria måltiderna försvann. Å andra sidan sa Fredrik att denna mängd glass är ju bara en bråkdel av vad du åt innan, jag tog en skopa igår. Tidigare kunde jag ju sätta i mig en hel burk B&J en kväll...skulle nog klara av det även nu...himla god glass :)

Inga kommentarer: