måndag, juni 27, 2011

Blandade känslor











Jag har hela tiden haft blandade känslor när det gäller att sälja fallskärmen. Fick ett mail av killen som jag har haft utrustningen utlånad till och han skrev bl a "grym skärm" och vad har du för kontonummer. Innebär väl att han köper den.
Nu har jag ingen fallskärm längre och det känns nu som ett defenitivt beslut att jag inte kommer hoppa mera. Utan fallskärm är jag ingen fallskärmshopperska :(
Sitter och tänker tillbaka på alla underbara hopp, alla underbara människor, alla skratt, alla galna fester och alla diskussioner som jag aldrig annars skulle fått uppleva. Jag började hoppa 2003 blev klar med utbildningen 2004 och sedan under några år spenderade jag i stort sett varje helg på klubben. Har fått lära känna massvis av underbara människor som jag aldrig annars hade fått möta. Några har jag fortfarande kontakt med och två räknar jag som mina bästa vänner. Och hade jag inte börjat hoppa hade jag aldrig fått min underbara älskade Fredrik till man.
Nu blev jag ledsen :( men jag tröstar mig själv genom att säga att jag kan ju köpa nytt nästa år och ta upp hoppningen igen. Vet inte riktigt ifall jag tror på det själv men det känns bättre att tänka så för då är dörren inte helt igenbommad.

Inga kommentarer: