lördag, januari 28, 2012

Väntar

Jaha. F spydde 04.30 inatt :(
Jag flydde hemmet med Ella ett tag innan jag fick reda på vad det var med F. Han spydde endast en gång men slut i kroppen. Jag och Ella håller oss i köket och F i sovrummet. Hoppas att vad han nu har att det inte smittar.

Jag tog mig en sväng på stan och hittade två saker till Ella på rean. Precis vad hon behövde och jag fick det för 41 kr på Noa Noa, 70% billigare.




Sedan blev det ett par Kavat skor. Alla säger att dom är bäst. Billiga var dom inte... Men lätta att få på Ella och hon gick lätt i dom.
Kände att hon behövde ett par skor som hon kan använda typ inne. Vi ska ju på dop snart och hon kan ju inte gå runt i strumpbyxor i kyrkan eller där fikat kommer vara. Dessa skor är lagomt varma för det och fungerar även till våren och sommaren också.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: