söndag, januari 29, 2012

Pulka

Ella fick pulkan i julklapp. Trots mininalt med snö ute så tänkte jag nu eller aldrig. Tänk om det blir plusgrader till veckan då är snön borta.
Hon har provsuttit den lite inne och gillade det så jag täntke att det blir nog inget problem ute i snön.
Helt rätt hon gillade det. När jag sprang skrattade hon och när jag gick som vanligt satt hon och småsjöng :)
Vi var säkert ute i 30 minuter och åkte pulka. La henne sedan i vagnen och tog en långpromenad. Ella somnade på stört, slog nog rekord, sov efter 3 minuter och sov i 40 minuter.

Fredrik mår sådär :( spyr inte men huvudvärk och ont i hela kroppen så han är sängliggandes större delar av dagen. Får se hur det blir imorgon ifall jag kan jobba eller ifall jag är hemma med Ella.































Inga kommentarer: