måndag, januari 23, 2012

M Å N D A G

Tror att tröttheten efter helgens bilkörning kom i efterhand. Somnade kl 21.30 i soffan igår och masade mig sedan ner till sängen vid 22-tiden. Tror att jag sov i samma position hela natten för att när jag vaknade var hela vänsterarmen avdomnad. Jäkligt obehagligt innan känseln kom tillbaka.
Första arbetsdagen gjord och den sprang iväg. Hann inte riktigt med allt jag skulle, men men. Imorgon Stockholm men bara över dagen. Blir en tidig morgon då tåget går kl 06.44 så tidig kväll för min del.

I början av förra veckan skrev jag att F skulle ta tag i nattvällingen för Ellas del.
Tisdag natt sov hon hela natten, onsdag välling vid 04.00 (helt ok). Torsdag, fredag, lördag och söndag natt sov hon hela natten :)
När jag skriver sov hela natten så menar jag att hon somnar 18-18.30 och vaknar 07.00 och inte ens någon gång nattetid behöver hon hjälp med att somna om....peppar peppar...
En undran är om detta har något samband med att vi precis samtidigt ger henne "vanlig" mat till kvällsmat. Hon får det vi äter, kanske blir hon mättare?
Idag berättade Fredrik att till lunch hade hon ätit 3 falukorvsbitar och säkert 50 st makaroner :)

Inga kommentarer: