tisdag, januari 31, 2012

Något att jobba på

Jag måste bli bättre på att inte oroa mig. Ella spydde två gånger igår kväll typ vid 19 och 22. Jag tyckte så synd om henne så att jag nästan själv började grina. Ella brydde sig inte alls om att hon spydde och hon hade nog sovit vidare ifall vi inte kikade till henne för att hon hostade och det lät lite annorlunda än vad det brukar göra.
Idag matvägrade hon lunch och kvällsmat och nästan vällingen också. Hon mår nog inte särskilt bra. Hon har inte spytt idag men om jag säger så så kommer det andra vägen :(
Kanske bättre vad vet jag.
Pigg och glad och sitt vanliga jag är hon trots detta. Gulletrollet.
Tanken var att jag skulle jobba kväll idag men vi jobbar på varsitt håll istället. Tänkte på Fredrik och inte särskilt kul att tvätta Ella, byta sängkläder och natta om ifall hon mår illa ikväll igen. Än så länge ingenting...peppar...peppar...ta...i...trä!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackars lilla gumman! Hoppas det går över fort. Vi har inte känt av något ännu i alla fall...
Kram Rebecka