söndag, januari 08, 2012

Redo...

...att börja jobba nu. Åkte till Tornby med målsättningen att hitta ett par byxor, ett par svarta skor och en ny BH.
Kom hem med en ny BH, en snygg kostymkjol från Sisters och 3 par skor :)
Nog tredje vintern jag säger att jag ska köpa riktiga vinterskor. Nu behövs det för att inte frysa när jag ska vara ute i snön med Ella :)

Städat bort julen idag också till Fredriks missnöje. Han vill gärna ha kvar sakerna hela januari men det tycker inte jag :)

Nu sover E, tredje dagen med temp närmare 38. Tror att det är tänderna 7 & 8 som ska fram :(
Lite lätt gnölig är hon, kliar väl enormt.

Jobbdagen imorgon spenderas i Nyköping för överlämning och jag ska få tillbaka dator och mobil.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Pernilla sa...

Tyckte att skorean var bra :) Fanns många att välja på.