torsdag, januari 12, 2012

Oj...

...redan fredag imorgon. Veckan har verkligen rusat fram. Imorgon får jag min godispåse längtar :)
Ikväll blir det Biggest Loser och Sveriges Mästerkock igen :) bänkad framför TVn hela kvällen. Fredrik är på bio.
Nackdelen med att jobba är att jag träffar Ella så lite. Imorse sov hon när jag åkte och när jag kom hem vid 17.30 fick jag umgås med henne 1 h innan det var dags för läggdags :(
Hon är både morgontrött och kvällstrött :(
Förstår lite hur Fredrik kände då hon i våras somnade kl 17 för natten... Tur att helgerna finns och hon får ju faktiskt umgås med sin pappa hela dagarna. Värre vore det väl ifall hon var på dagis ända tills kl 17 varje dag.

Imorgon blir det till att hinna med massor inför kalaset på lördag. Vi ska baka tårtan, cupcakes och plocka undan. Räknar med att Fredrik hinner med städningen under dagen så kan jag baka när jag kommer hem.

1 kommentar:

Madde J sa...

Ja, det är det som är det värsta med att jobba igen, att man har så lite tid med barnen...ska också hem och fixa cheesecakes etc inför morgondagens kalas. Kram