fredag, november 18, 2011

Tankar

Undrar lite när ett par "vanliga" jeans ska bli sköna igen? Kan inte komma ihåg när jag senast bar ett par jeans som inte hade strech. Vet heller inte ifall det är något att sträva efter...
Vägning idag igen eftersom det är fredag. Minus 0,7 men det räknas inte då jag förra fredagen och fredagen innan totalt hade gått upp 1,1 kilo. I o f s veckan då jag samlar vatten.
Kan inte direkt säga att jag gjort något direkt som skulle göra att jag minskar i vikt. Har inte tränat alls denna vecka, maten har jag dock hållit med bra mellanmål.
Svajar lite när det gäller träningen vilket suger men men alla veckor kan jag inte vara på topp.
Imorgon är planen att komma ut på en PW, var väldigt länge sedan sist :(
Plankan håller jag i, i alla fall varannan dag.
Vill ju så gärna få bort mammamagen och för det krävs kondition men det är betydligt svårare att komma ut kvällstid nu när det är bäcksvart kl 16.30.

1 kommentar:

Madde J sa...

Tycker du är duktig som fortsätter kämpa på, klart att det kommer bakslag ibland. Vanliga jeans, ja det kommer nog dröja innan man gillar såna igen, är ju mycket bekvämare med stretch :-) Ha en bra helg! Kram