torsdag, november 03, 2011

Effektiv

Bion igår var mycket bra men sorglig. Avslutade kvällen med ett härligt telefonsamtal med Tina. Så glad för hennes skull :)
Planen var att packa igår kväll efter bion men det gick sådär, men som småbarnsförälder är jag vaken tidigt och har redan hunnit med massor.
Mina och Ellas kläder är packade, plockat undan tvätten, lastat ut allt som ska med till hallen. Skönt att målaren inte är här nu för det är verkligen kaos i hallen. Packa lätt finns inte längre!
Nappflaskan och napparna är kokade, leksaker är framtagna, kvar är att jag ska tvätta håret och hinna till ICA och handla. Ska även hinna fixa klar lunchen till 11 för då kommer Fredrik hem och sedan drar vi så fort vi kan.
Beklagade mig lite för en av mammorna i föräldragruppen igår på Öppna förskolan att jag helt missat att jag måste åka till Babyproffsen och inhandla en resesäng. Hon gjorde så att jag slapp, de hade deras i bilen så det var bara att låna den över helgen. Gud så skönt.
En resesäng behöver vi men nu kan jag vänta några veckor till med att köpa en :)
Fick lite panik igår då jag tyckte Ella var varm och tog febern men allt ok. Tog febern för säkerhetsskull även i morse men inget, pju! Vill ju inte riskera att Ella har något så att vi smittar ner lilla Nicole.
Undra OM jag kommer smälta som socker när jag ser henne ikväll. Förmodligen! Kanske t o m vilja ha en till bebis :) Sa det till Fredrik igår och han tittade lite konstigt på mig :)

Inga kommentarer: