måndag, november 28, 2011

Lite ärenden

Eftersom både jag och Ella nog är lite krassliga idag blir det ingen öppna förskola. Min plan är att köpa julgardiner till köket. Vill ha ett par vita och har inte lyckats finna några på nätet så jag får bege mig ut till Tornby där det både finns Åhlens och Hemtex. Hoppas hoppas jag kommer hem med ett par.

Igår lyckades vi bena ut vad som var viktigast och har nu inhandlat alla nya strömbrytare, knappar och lister till vardagsrummet. Snacka om att elsaker är dyrt, 500 kr till Jula igår. Jäkligt tråkig utgift men nu ser det snyggt ut i vardagsrummet.
Vi hann också städa lite, få upp lite tavlor och plocka undan lite saker som skulle stuvas undan.
Känner mig nöjd med söndagen.
Hade även skrivit ett träningsschema men typiskt så är jag för krasslig för att träna, får bli plankan i alla fall. Nu blir det hårdkörning till jul. Det var kanske inte så smart att julbaka och så fort jag öppnar kylskåpet så möts jag av Leilas Rocky Road :) Att dom dessutom är goda och att jag är svag för choklad förenklar inte saken.

Inga kommentarer: