fredag, november 25, 2011

F R E D A G

Veckan har varit kalasbra. Mycket mycket mysigt att ha Maria och Alice på besök två nätter. Igår efter att de hade åkt tog jag en sväng in till stan för en lunch med min kollega som har mitt vikariat. Bokade in en dag i december då vi ska ses för överlämning, känns konstigt att jag snart är tillbaka på jobbet. Jag har blandade känslor kring det men jag är mycket nöjd med den tid jag fått hemma med Ella och nu är det dags för Fredrik att få uppleva den också.

Jag har upptäckt play.se, lite sent :) men rätt skönt att kunna se ett program lite när man vill utan att behöva sitta framför Tvn.

Idag har vi sjukstuga hemma, Ellas näsa rinner och hon nyser mest hela tiden. Lugn dag hemma och jag håller tummarna att febern håller sig borta. Imorgon ska vi nämligen träffa Baltazar och till kvällen ska vi över på middag hos grannen.

Inga kommentarer: