måndag, november 07, 2011

Måndag

Och en grå sådan. Lite svårt att vakna när det riktigt aldrig blir ljust.
Ella sov hela natten inatt, var inte ens uppe en gång och vyssjade om. Vaknade av klockan 06.30 då jag skulle iväg och göra naglarna kl 8.
Helgen har varit helt underbar. 4 dagar tillsammans med syster med sambo och lilla underbara N. Jag har fått massor av energi och hoppas att dom också fått det. Min andra syster hann jag också träffa, i alla fall en kortis innan vi åkte hem i söndags.

Ella har fått tand nr 3 och är lite lite påverkad av det. Lite varm, 37,8 så det blir ingen ta-igen-tid av babysimmet idag som tänkt. Vi är istället hemma och funderar ut ifall vi ska möblera vardagsrummet precis likadant som innan :)
Kanske blir det en sväng till bilmeken med bilen också, suck, handbromsen strular igen. Har liksom inte lust att betala mer pengar till meken.

Loggade in på jobbmailen idag och det blir en liten miniresa till Stockholm för mig 6-7 dec. En kollega går i pension sista december och det vore kul att säga hej då till henne. Gruppen har konferens 6e, jag åker upp efter lunch, lagomt till det roliga :) middag, mingel, uteliv och en hotellövernattning och sedan frukost och sedan hem. Hade fått en bokningsbekräftelse idag på jobbmailen. 2 månader kvar tills jag börjar jobba...

Inga kommentarer: