måndag, november 14, 2011

Dagar

24 dagar kvar för Fredrik att jobba innan föräldraledigheten börjar. Tar man bort hans kurs- och konferensdagar är det bara 17 arbetsdagara kvar för honom :)
8 veckor kvar tills jag börjar jobba. Mycket ska hända innan dess, advent, julafton, solsemester till Kanarieöarna, nyår och Ella ska fylla 1 år. Känns bra :)
34 dagar kvar till vår julafton då vi firar den 17e i år. Vi drog lappar till vem vi ska köpa till när vi var hon min syster i Falun. Jag ska köpa till......nej det får jag ju inte berätta. Får inte berätta för någon, vilket innebär att jag inte heller vet vem de andra ska köpa till. För en nyfiken person som jag är det lite jobbigt :)
Jag har börjat spåna lite vad jag ska köpa till den jag fick. Det måste ju bli något bra för personen får ju bara julklappar av mig. Lite press är det allt, men kul press. Jag älskar att köpa presenter.
6 dagar kvar till lussebak med mammorna i föräldragruppen :). Kanske glöggpremiär då också.

Inga kommentarer: