söndag, oktober 09, 2011

Wow

Vilken helg det varit. I fredags var jag på fest med jobbet. Riktigt riktigt trevligt var det. Kul att komma ut på fest. Sa innan till Fredrik att jag skulle vara hemma till midnatt och det var jag, ammar ju fortfarande natt och det är lite svårt för Fredrik att amma :)

Igår kväll hade vi middagsgäster eller gästerna tog med maten hem till oss och vi lagade tillsammans. Det är just nu lättare att vara hos oss då Ella är lite rörlig när hon ska sova och det går inte att lägga henne i en vanlig säng. Gästerna ville inte att vi skulle bjuda på middagen så dom tog med sig maten. Det blev lammfärsburgare i pitabröd med massa massa gott. Till det drack vi ett mycket gott vin.
Lite trött är jag idag då jag inte är van vid att gå och lägga mig vid 01 två dagar i rad.


Fick ett trevligt sms igår vid 17.30 att Maria och John var på förlossningen och hon trodde det skulle ta lång tid innan tösen tittade ut för hon var bara öppen 4 cm då. Kl 20.33 föddes hon :)
3 timmar, jag är imponerad!


Idag har vi gjort väldigt väldigt lite. Fredrik har ännu inte kommit ur mjukisbyxorna och lär inte göra det heller idag. Han har monterat in den nya bilbarnstolen till Ella och jag har kört ett styrkepass idag. Skönt efter tre dagar vila pga halsont.

Inga kommentarer: