torsdag, oktober 13, 2011

ICA Foto

Har beställt vår fotobok nu. Råkade trycka på beställknappen lite för fort då jag märkte att jag skrivit fel text till en av bilderna och bad dom korrigera detta. Det gick inte att göra men kundsupport makulerade min beställning och jag ändrade själv och skickade in på nytt. I förrgår såg jag att de dragit pengar för båda böckerna på mitt konto och jag mailade och berättade det. De bokar tillbaka pengarna och gav mig en kredit på en fotobok lyx 52 sidor som jag kan använda t o m 22 oktober.
Wow vilken grej det hade jag inte alls förväntat mig. Jag var bara nöjd att de bokade tillbaka pengarna. Nu sitter jag och funderar på vad jag kan fylla den boken med.

Sitter i mörkret här hemma. De skulle stänga av strömmen i 2h någon gång mellan 8-16 idag och 08.50 gick den. Jag stod som ett fån med hårtorken i handen och hade blåst håret i typ 15 sekunder. Inte har jag fått i mig dagens första kopp kaffe heller :)
Ella blev trött när allt ljus försvann så nu sover hon sin förmiddagslur lite tidigare än vanligt :)

Inga kommentarer: