fredag, oktober 14, 2011

Nice

Fredag och snart helg riktigt riktigt trevligt. Vi åker bort i helgen och hälsar på vänner utanför Nynäshamn så det blir övernattning så att vi hinner umgås lite.
Idag har jag en fika inbokat kl 14 i stan med en tjej. Minus 4 grader är det ute så det blir till att rota fram min vinterjacka...
Hade tänkt köpa en ny till denna säsong men har ännu inte hunnit ut och kika.

Nu tror jag att Ella börjar acceptera flaskan. Hon har druckit välling 4 gånger på en vecka. Igår satte jag ner foten och bestämde att hon skulle dricka välling vid 19 tiden. Hon har vägrat några dagar och då vaknar hon vid 22 tiden upprörd och det enda som kan trösta är bröstet och jag tror att hon är hungrig då. Kvällsmat får hon vid 17 tiden och hon kanske är lite liten fortfarande att klara sig på fem mål dagtid och sova hela natten. Vem vet! I alla fall när hon dricker välling sover hon till tre fyra på natten, då ammar jag men tänkte att nästa vecka ska jag ge flaskan istället. Tillslut kanske hon sover över nattmålet :)
Måste ju börja förbereda inför att jag ska vara borta över natten sista lördagen denna månad och jag känner mig rätt nöjd med att ha ammat så här länge.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: