måndag, oktober 10, 2011

Ny vecka...

...och roliga saker händer denna vecka. Veckan är fullbokad.
Idag träff med mammorna i Berg. Imorgon ska jag och Ella till Lidingö för att umgås med Linda och Felicia. Felicia är snart 6 månader. Hade tänkt köra bil upp men nu börjar jag vackla lite. Det är verkligen upp och ner med Ellas mat och sömn nu så jag vet inte hur jag ska göra. Blir nog bil ändå för i den sover hon bra. Vad kan gå fel, det värsta som kan hända är att jag får stanna och mata henne. Det är ju inte så farligt :). Tänkte att jag åker direkt efter att vi ätit frukost så kan hon sova förmiddagsluren i bilen och kanske hinner jag upp tills det är dags för mellis annars får hon den i bilen. Åker sedan hem efter middag då det igen är sovdags för henne.
På onsdag är det babysim och hoppas att vi kan gå denna vecka. På torsdag ska jag göra om mina naglar och på fredag är det fika med en tjej jag lärt känna via forumet föräldraliv.se

Som sagt en fullbokad vecka med massa roliga saker. Fredrik är i Sthlm måndag till onsdag så det är mammadotter mys några kvällar.

Inga kommentarer: