onsdag, oktober 05, 2011

GODIS GODIS GODIS

Dom orden ekar i huvudet idag. Såå sötsugen, åt precis mellis och har nu en kopp kaffe i handen som jag hoppas ska stilla suget. Min PT tycker att jag ska äta alla fria måltider samma dag istället för att sprida ut dem som jag gör. Jag har ju inget behov av att äta alla tre fria mål samma dag då jag hittills väljer vad jag vill äta på vardagarna.
Det blir i o f s annorlunda denna vecka då jag ska på Distriktsfest med jobbet på fredag och då är det buffé och då ryker ju alla fria mål. Annars tycker jag det är trevlig med min godispåse på fredagkvällen och två till godbitar ibland under vardagarna :)
Använder sällan mina fria måltider till mat :)
Kanske blir det annorlund när jag börjar jobba.

Idag blir det inget sim då Ella är förkyld. Hon har ingen feber men näsan rinner så jag vill inte att det ska bli värre. Imorgon ska jag till Norrköping och träffa min syster Anna för lunch. Mycket trevligt att hon hörde av sig och tar ett tåg tidigare så att vi hinner träffas innan hon har sitt möte.

Inga kommentarer: