tisdag, oktober 25, 2011

Stressigt

Skulle vara på bilfirman kl 9 idag för däckbyte på Fs tjänstebil. E vaknar 06 och jag är trött så F ger henne välling med hopp om att hon ska somna om. Det gör hon inte så hon kommer till vår säng. F åker till jobbet och jag och E myser vidare i sängen. Vi toksomnar om och kl 08.20 vaknar jag av att någon ringer, det är F. Han ville bra kolla hur det går för oss.


Jag hoppar ur sängen, tvättar håret då jag ser ut som ett troll. E sitter snällt på golvet och kollar in mig lite halvtrött. Hon jäspar lite och sitter och pillar på hennes små tår, supergulligt :) Blåser håret torrt, byter blöja på E och på med en overall på pyjamasen. Packar ner lite fruktyoghurt till henne och kliver sedan ut genom dörren. Kl 08.45 kommer vi iväg så 5 min sen blir jag. Helt ok med tanke på när vi vaknade :)


Nu har vi i alla fall vinterdäck på en av bilarna vilket känns skönt.




Inga kommentarer: