måndag, januari 12, 2009

A Piece of Cake

Så heter Leila Lindholms nya kokbok och jag är snart lycklig ägare av den.










Tänkte att en bra idé är kanske att skriva om det så att det blir en vana och inte periodiska besök, som det varit tidigare. Jag har varit på gymmet två gånger detta år, jippi. För er som tränar regelbundet låter det väl vansinningt lite men inte för mig :) Tränade i fredags och idag. Två helt fantastiskt roliga pass. Har bokat in mig på onsdag samt samma pass på fredag som jag körde förra veckan.

Hoppas att jag hittat motivationen nu!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!
Du e duktig med träningen! Jag har tyvärr inte kommit igång än, men men.. Ska bara bestämma mig VART ja ska köpa kort.. Sats ligger ju närmast, men de e ju lite halv dyrt. :(
Ja har hört att om man kör hårt i 2-3 månader så kommer man över "knyken" och så¨tycker man det är kul och lätt att gå! Så kämpa på nu!!! Jag hejar på dig.
Kramar från en lite lat person.. .

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.