lördag, januari 10, 2009

Borde jag låsas in?

Fattar inte att det kan vara så kul att shoppa! Idag efter vi hade städat hela huset, t o m dragit ut kyl och frys och damsugit bakom dom. Tro nu inte att jag är en sådan där städtokig kärring, nej nej utan varför vi drog ut vitvarorna var för att vi har så här i efterhand förstått att dom som ägde huset innan oss inte flyttstädade så bra. Vi blev bl a varse det är vi flyttade på badkaret...












I a f så ville jag åka och titta i butikerna Nordic och Rum Interiör bara för att få lite inspiration och titta runt.
Kom ut med två saker från Nordic, nya kökshandukar och två nya blomkrukor. Vi har egentligen hur många kökshandukar som helst men väldigt tråkiga och dom har en tendens till att alltid hänga på skåpdörren. Krukorna behövde jag inte egentligen heller men Fredrik kom hem med två blommor i fredags och jag tyckte att det kändes som en bra anledning till att sätta blommorna i de nya krukorna...
Medicinlådan från Rum Interiör var nog det som behövdes mest...alla våra tabletter, salvor, plåser och bandage delar nu låda med mina smycken och smyckena får nu inte plats. Jag skulle i och för sig kunna rensa lådan under så att jag fick mera plats men jag tyckte att plåtlådan var lite roligare :)

Är det inte helt fantastiskt hur jag kan komma ut ur affärer och handla saker som jag egentligen inte behöver. Är det bara jag som är så här eller finns det fler?




1 kommentar:

Eric sa...

du behöver inte låsas in, men ditt kreditkort kanske?