söndag, januari 25, 2009

Hemma igen

Gud vilken trevlig helg jag haft. Det enda som skulle kunna vart bättre var vädret, dugg regn hela gårdagen.
Jag har verkligen två fina vänner i J & M!

Det blev shopping, god lunch, mera shopping och vi avslutade med ett glas vin innan vi tog pendeln till Södertälje. Hemma hos J åt vi sushi och kröp ner hennes super sköna soffa med varsitt glas vin.
Eftersom vi har samma arbetsgivare blev det lite jobbsnack och det var väldigt skönt att få snacka av sig med dom som vet vad som gäller.

Jag var lite trög startat på shoppingen. Provade flera klädesplagg men hittade inte riktigt någt som passade. Det blev dock ett långt linne som jag kan ha under min klänning som är lite lite för kort.
Sista stället vi besökte innan hemfärd var Åhléns och där gick jag loss. Hittade kopparna jag letat efter länge samt att jag unnade mig en ring av min favorit designer.










Dyrberg/Kern

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du haft en härlig helg! :o) Ringen var riktigt snygg! Kram på dig

Anonym sa...

Hej! ringen e grymt snygg!! ska nog köpa mig en ring därifrån jag med =) tack för i helgen! tjing från Johanna