onsdag, januari 28, 2009

Lite om mig, helt ok om ni inte orkar läsa

Istället för att maila dessa till alla vänner lägger jag ut det här istället. Maila dock era frågesvar till mig :)

1. När gick du upp i dag
Klockan ringde klockan 06.30 som varje jobbdag men brukar inte komma upp förrän klockan 7.

2. Diamanter eller pärlor?
"My love affair with jewelery" så står det i min nya ring. Jag föredrar diamanter men det är helt ok med pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
Beck

4. Favorit tv-program
CSI, Criminal Minds och dessutom har jag börjat följa Top Models

5. Vad åt du till frukost?
Fil med musli

6. Vad är ditt / dina andranamn
Kerstin och Kristina

7. Din favoritmat?
Sushi, en god köttbit och fisk

8. Vilken mat gillar du inte
Säger nej tack till koldolmar

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
Har ingen speciell

10. Vilken bil kör du?
Passat

11. Vilken är din Favoritmacka?
Leverpastej smörgås från konditoriet nära jobbet. Det händer då och då att jag smiter in och köper frukost där :)

12. Vilka mänskliga drag gillar du inte?
Fjäskande, "titta på mig" här är jag

13. Vilka är dina favoritkläder?
Just nu sitter alla kläder lite för tight. Men med 5 kilo mindre fett skulle jag svara ett par baggy jeans och en skönt T-shirt.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Oj har massor av önskeställen

15. Favoritklädmärke?
Vila, Fransa

16. Var vill du dra dig tillbaka
Gotland :) F sa att jag skulle skriva så.

17. Favorittid på dagen?
När jag får gå och lägga mig :)

18. Var är du född?
Norrland

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Lätt, handboll

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
De flesta

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen aning

22. Coca Cola eller Pepsi
Cola

23. Fotboll eller ishockey
Hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Gillar morgonen bäst och sådär vid 10 tiden

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Sorry, har inget roligt

27. Vad ville du bli när du var liten?
Polis

28. Bästa barndomsminnet?
Kommer inte på något

29. Varit i Afrika?
Nej

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Borde jag ha gjort det?

31. Varit med om en bilolycka?
Ja, en lastbil har kört på mig bakifrån

32. Favoritdag i veckan?
Fredag

33. Favoritblomma?
Rosor och gerbera

34 Favorit-snabbmatsrestaurant?
Max

35 Äger du en cykel?
Javisst

36. Vem fick du senaste mailet från?
En kund

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Oj vilken farlig fråga.....ger mig massor av shoppingtankar. Bäst att jag inte svarar på den.

38. Läggdags?
Typ sådär vid elva tiden

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till.
Naturligtvis allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min man

41. Vad sysslar du med just nu?
Sitter i Fs knä framför datorn

42. Favoritfärg
Svart

43. Hur många tatueringar ?
3 och hoppas på att det blir fler

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Hela härliga syyyybervärlden

1 kommentar:

Pernilla sa...

Tack för dina svar på mailen. Hoppas du lyckades få Obamas mail :)