lördag, januari 31, 2009

Dags att börja tänka sommar

Jag var less på att vara inomhus, så vi tog en sväng in på stan.
F skulle visa mig en klocka han eventuellt ville köpa. Klockan var super snygg men han blev lite osäker, han funderar ett tag till.

Vi hann en sväng förbi resebyrån och fick med oss ett gäng kataloger. Vi har börjat prata lite om vad ska vi göra i sommar...inget är ännu bestämt men det lutar åt en resa i Europa. Kanske åka till Venedig, hyra bil där för att åka till Kroatien eller kanske Barcelona där det både finns strand samt mycket att se. Eller så blir det något helt annat :)











För mig blev det en dyr resa in till stan då jag gick förbi en skoaffär som hade rea. Det går inte att gå in i butiken när dom har ordinarie pris för det är alldelens för dyrt för min plånbok. Hade tittat ut ett par svarta skinnstövlar på lunchen för någon dag sedan och gick in och provade dom igen. Jag kom ut med en påse :) det var ju 50% rea och jag behöver ett par nya svarta skinnstövlar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt - skor å stövlar kan man ju aldrig ha för många av...
Skulle behöva ett par stövlar med väldigt låg klack, eller ingen alls....
Hittar dock inga som "passar"
Kram

Anonym sa...

Vad kul med nya stövlar. Jag är supersugen på shopping, men det är väl för att jag inte shoppat åt mig själv på ca 9 mån om man räknar bort mammakläderna. Fast det är inte riktigt sant. Shoppade 2 par jeans igår när jag skulle in en snabbis till Clas Ohlson. Blicken gled in i en annan affär och på den vägen är det:)