söndag, januari 18, 2009

Helgerna går för fort

Det är redan söndag och imorgon är det dags att jobba igen. Det är tråkigt när jag tycker att helgerna går för fort.

Tog tag i blommorna i morse och blev så glad när jag såg att ena orkidén har fått knoppar. Jag har aldrig ägt en orkidé som blommar om, jippi! Det fick mig att må bra.















Har sedan hittat en livsfarlig internetsida. Ska försöka hålla mig borta därifrån för annars är det nog stor risk att jag shoppar loss.
Igår hittade jag ett nytt skidställ, byxor och jacka på Team Sportia. Det var rea på jackan men annars ordinarie pris så det blev inte så billigt som jag hoppats på.

Nu är det dags att ta tag i det sista när det gäller listerna, sedan är vi klara.

Klockan 16 är det träning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på träningen!
Stor kram

Anonym sa...

pernilla, de svart vita pumpsen va inte o leka med =) såna vill jag ha!! få kolla i storstan på lördag, tjohooo va skoj det ska bli!!

Johanna