fredag, februari 24, 2012

På väg

Tåget rullar in till Linköping kl 17.28. Sitter och funderar på ifall jag ska unna mig taxi eller inte. Chansen finns ju att Ella sover ifall jag åker buss så det blir nog taxi så hinner jag krama henne lite och lägga henne. Vi har en klockren läggningsrutin. Hon får välling sittandes i mitt eller Fs knä. Detta gör vi i hennes rum och lampan är släckt och rullgardinen nere. Efter att hon druckit vällingen lägger vi ner henne och hon somnar.
Vet att egentligen ska väl tänderna borstas efter vällingen men vi gör det innan...
Detta fungerar kanon för oss, massa mys och hon varvar ner.

Var sådär att bo på hotell denna gång. Med en tokförkylning och bastuvärme på rummet som blev kyla mitt i natten när fläkten kom igång var det jobbigt. Sedan tog det säkert 1 timme för
mig att somna då tankar och funderingar snurrade :(
Det har varit två kanondagar med massa info och många inspirerande talare.

Snart helg vilket ska bli skönt. Ska ta vara på den och kurera mig så att jag är frisk på måndag.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: