tisdag, februari 21, 2012

Gott till middag

Fredrik har bestämt att han ska laga en ny maträtt varje vecka. Igår bjöds det på detta.
Han hittade receptet i senaste buffé. Vi åt grillad kyckling till. Myckte gott var det och enkelt att göra.

Förkylningen slog till igår kväll. På 30 min blev jag heltäppt. Fredrik har varit dålig sedan i torsdags och jag hoppas på att jag inte får det han har. Har gått ok att jobba idag men det är täppt och ögonen rinner.
Har inte riktigt tid att bli sjuk, har två dagar i Sthlm, torsdag och fredag, som jag inte vill missa. Avbokade däremot tatueringstiden idag, dock inte pga förkylningen utan för att jag velar så mycket på vart den ska sitta. Det måste ju kännas 100% rätt. Ingen tatueringstid inget Sthlm i helgen.
Året har ju börjat sådär ifall vi kikar på sjukdommar, magsjuka check och förkylning check! Hoppas jag klarar mig från att bli sängliggandes. Jag som aldrig brukar vara sjuk. Hoppas att mars blir en bättre månad.

Inga kommentarer: