onsdag, februari 15, 2012

Nedräkningen har börjat...

...till en härlig dag tillsammans med 10 andra tjejer.
På lördag smäller det. Lunch, spa i 3 timmar, lite shopping och sedan middag och ut i vimlet. Längtar så efter att umgås med många härliga vänner och bara en bonus att jag får spa, goda drinkar och mycket skratt :)

Haft en liten svacka igår och idag men efter prat med mannen och en härlig lunch med en kär vän så är jag tillbaka på banan igen. Jobbigt när jag känner mig svag och känslan av att jag skulle kunna sätta mig ner och grina när som helst...då är det något som är fel. Jag är inte riktigt den personen som deppar ihop så. Saker brukar inte heller ta på mig som denna sak gjorde men som sagt nu är den diskuterad igenom och jag har fått rätt fokus igen.
Nu funderar jag på vad jag ska ha på mig på lördag :). Har stirrat in i garderoben men lyckas inte riktigt hitta något. Vill ha något party men inser att det inte finns mycket av den varan. Hittade idag ett fint linne på rean på Noa Noa men det är inte så party. Får fundera lite till. Har en väst som är party och en snygg svart kjol men fråga är vad jag ska ha på fötterna och under västen. Hmm!! Att det alltid ska vara problem med kläder :)

Fredrik är på bio ikväll så jag och Ella åt middag själva. Helt faschinerad över hur mycket mat hon äter. Hon åt nästan lika mycket som jag :). På det dricker hon nästan upp en hel flaska välling ca 1 h senare. Somnar för natten gör hon fortfarande kl 18.00 och är som en klocka och vaknar vid 06.10 men då är det tyst så hon somnar om tills jag kliver upp vid 06.30 :).
Tänk att en sådan liten person kan ge mig så enormt mycket värme och kärlek. Varje dag när jag kommer hem kommer hon farande som ett gehu och sträcker upp armarna och vill ha en kram. Kärlek och mer kärlek!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Vad var det som hände? Hoppas jobbet går bra? Kram från värmen

Pernilla sa...

Hej Carro! Var en jobb grej kan berätta när du kommer hem, vill inte göra den officiell här. Men nu har jag gått vidare :) Jobbet går bra och det känns kul med förändringen. Kommer nog klarna ännu mer efter säljmötesdagarna nästa vecka. Kram